اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

عطایی: نگاه‌ تیم ملی والیبال به المپیک ۲۰۲۴ است| با سفر به کانادا مخالفت کردم

  • کد خبر: ۱۰۶۳۹۳
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
عطایی: نگاه‌ تیم ملی والیبال به المپیک ۲۰۲۴ است| با سفر به کانادا مخالفت کردم
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: با استاندارد‌های فدراسیون پیش می‌رویم و نگاه‌مان به المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص وضعیت بازیکنان گفت: در مجموع ۲، ۳ بازیکن مصدوم داریم که کار‌های درمانی آن‌ها در حال انجام است. جواد کریمی، میثم صالحی و علی‌اصغر مجرد سه بازیکن مصدوم تیم ملی والبیال ایران تحت درمان هستند. یکی، دو بازیکن هم مصدومیت‌های جزیی دارند و تمرین نمی‌کنند. این بازیکنان بعد از درمان به اردو ملحق خواهند شد. هنوز مشخص نیست که کریمی، صالحی و مجرد به لیگ ملت‌ها خواهند رسید یا خیر. اما با توجه به نوع مصدومیت این بازیکنان و شرایط درمانی‌شان، به نظر می‌رسد این سه بازیکن به لیگ ملت‌ها نخواهند رسید.
عطایی با اشاره به بازی‌های تدارکاتی تیم ملی پیش از حضور در لیگ ملت‌ها ادامه داد: در روز‌های ۱۲ و ۱۳ خردادماه در صربستان با تیم ملی این کشور دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت. به دلیل هم‌گروهی با تیم ملی استرالیا در لیگ ملت‌ها و با وجود تقاضای موافقت این تیم برای انجام بازی تدارکاتی، بازی را لغو کردیم. بازی تدارکاتی با آلمان به میزبانی کانادا هم قطعی شده بود، اما به دلیل سخت بودن شرایط گرفتن ویزا و این‌که ناچار بودیم برای دریافت ویزا به دوبی یا ترکیه برویم و یک هفته از تمرینات عقب می‌ماندیم، با انجام آن مخالفت کردم. در صدد هستیم در صربستان یا برزیل با تیم اسلوونی هم بازی کنیم تا در نهایت با سه بازی تدارکاتی وارد مسابقات شویم.
وی در واکنش به جوان شدن ترکیب تیم ملی و سخت شدن کار تیم و کادر فنی در رقابت‌های پیش‌رو هم گفت: قطعا کار سختی در پیش داریم، ولی سعی می‌کنیم با استاندارد‌هایی که تعریف کرده‌ایم و ویژگی‌های تعریف شده از سوی فدراسیون پیش برویم. نگاه ما به المپیک ۲۰۲۴ است نه رقابت‌های لیگ ملت‌ها به تنهایی. در تلاش هستیم بازیکنانی را آماده کنیم که در المپیک ۲۰۲۴ به تیم ملی بزرگسالان کمک کنند. البته تعدادی بازیکن غایب هم داریم که در ادامه به ما ملحق خواهند شد. با این حال با ترکیب نسبتا جوان وارد مسابقات می‌شویم. اولویت نخست المپیک ۲۰۲۴ و سپس قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی هانگژو است.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد دعوت نشدن بازیکنانی، چون امیر غفور و محمد موسوی به اردوی تیم ملی با هدف جوان‌گرایی و آماده‌سازی تیم ملی برای حضوری موفق در المپیک آینده است، گفت: قطعا همین‌طور است. معتقدم باید از همه پتانسیل والیبال به درستی استفاده شود. دعوت نشدن محمد موسوی به اردوی تیم ملی به این معنا نیست که او در چارچوب فکری ما نیست. همیشه معتقدم بازیکنان بزرگ باید در مسابقاب بسیار معتبر بازی کنند و ما نباید بازیکنان را فرسوده کنیم. البته این احتمال وجود دارد که از محمد موسوی در مسابقات مهم پیش رو استفاده شود.
عطایی با تاکید بر وجود اتحاد و همدلی بین همه اعضای کادرفنی تیم ملی در واکنش به صحبت دکتر داورزنی مبنی بر اهمیت نتیجه گیری در لیگ ملت‌ها و محاسبه شدن امتیاز مسابقات در رده‌بندی جهانی هم گفت: سیاست فدراسیون جهانی این است که برای هر رقابت، رنکینگ جهانی اعلام شود، اما آن‌چه برای ما مهم است، کسب رنکینگ مناسب در سال المپیک است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->